logo
Daniel Slavenie
Daniel Slavenie
Managing Partner
MoLoSo Marketing Agency
“… îmi place să văd cum clienții noștri reușesc să își crească și de până la 5 ori cifra de afaceri și știu că noi am facut parte din acest proces.“

1.    Cum ați evoluat dumneavoastră și industria în care activați în mediul de business din România?

Am început în 2014 cu 10 clienți și buget administratat de aproximativ 1 mililion de euro în campaniile de Google și Facebook Ads și am ajuns ca în 2019 să administrăm mai mult de 17 milioane de euro pentru aproximativ 100 de clienți.

Conform ARMO (Asociația Română a Magazinelor Online) comerțul online a crescut de la aproximativ 1.1 miliarde euro în 2014 la 4.3 miliarde euro la finalul anului 2019.

 

2. Cum ați defini succesul în mediul de business din România?

Perseverență, determinare, curajul de a-ți depăși zona de confort, pasiune, stabilirea obiectivelor după modul propriu în care definești succesul, sunt criteriile definitorii ce stau la baza succesului.

 

3. Care sunt provocările în mediul de business din România?

În ultimii 6 ani de zile am luat contact cu peste 500 de antreprenori și concluzia este ca există o lipsă acută de educație financiară și de business (există antreprenori care pleacă la drum fara un business plan). Personal, am învățat din mers și realizez că mai am foarte multe de învățat.

Alte două provocari pe care le-am întâmpinat sunt oamenii slab pregătiți și birocrația.

 

4. Dar satisfacțiile?

Una dintre cele mai mari satisfacții personale este faptul că am reușit să construim o echipă puternică de specialiști, cu ajutorul căreia atingem constant obiectivele și creștem atât noi cât și clienții noștri de la an la an. Ca și exemplu, îmi place să văd cum clienții noștri reușesc să își crească și de până la 5 ori cifra de afaceri și știu că noi am facut parte din acest proces.

 

5. Cum vedeți evoluția mediului de business din România în următorii 100 de ani?

Deja am început să facem focus pe AI, robotizare și automatizarea proceselor. Cred că urmează 100 de ani plini de inovație în care antreprenorii trebuie să adapteze și să țină pasul cu noile tehnologii. Vedem că în contextul pandemiei am început să facem pasul accelerat către digitalizare, chiar dacă o parte din business-uri încercau să opună rezistență.  

Pentru a ieși câștigători ca țară, cred că trebuie să investim mult mai mult în educație și în resurse regenerabile.