1. Cum ați
evoluat dumneavoastră și industria în care activați în mediul de business din
România?
Am început în
2014 cu 10 clienți și buget administratat de aproximativ 1 mililion de euro în
campaniile de Google și Facebook Ads și am ajuns ca în 2019 să administrăm mai
mult de 17 milioane de euro pentru aproximativ 100 de clienți.
Conform ARMO
(Asociația Română a Magazinelor Online) comerțul online a crescut de la
aproximativ 1.1 miliarde euro în 2014 la 4.3 miliarde euro la finalul anului
2019.
2. Cum ați defini succesul în mediul de business din
România?
Perseverență,
determinare, curajul de a-ți depăși zona de confort, pasiune, stabilirea
obiectivelor după modul propriu în care definești succesul, sunt criteriile
definitorii ce stau la baza succesului.
3. Care sunt provocările în mediul de business din
România?
În ultimii 6 ani
de zile am luat contact cu peste 500 de antreprenori și concluzia este ca
există o lipsă acută de educație financiară și de business (există antreprenori
care pleacă la drum fara un business plan). Personal, am învățat din mers și
realizez că mai am foarte multe de învățat.
Alte două
provocari pe care le-am întâmpinat sunt oamenii slab pregătiți și birocrația.
4. Dar satisfacțiile?
Una dintre cele
mai mari satisfacții personale este faptul că am reușit să construim o echipă
puternică de specialiști, cu ajutorul căreia atingem constant obiectivele și
creștem atât noi cât și clienții noștri de la an la an. Ca și exemplu, îmi
place să văd cum clienții noștri reușesc să își crească și de până la 5 ori
cifra de afaceri și știu că noi am facut parte din acest proces.
5. Cum vedeți evoluția mediului de business din
România în următorii 100 de ani?
Deja am început
să facem focus pe AI, robotizare și automatizarea proceselor. Cred că urmează
100 de ani plini de inovație în care antreprenorii trebuie să adapteze și să
țină pasul cu noile tehnologii. Vedem că în contextul pandemiei am început să
facem pasul accelerat către digitalizare, chiar dacă o parte din business-uri
încercau să opună rezistență.
Pentru a ieși
câștigători ca țară, cred că trebuie să investim mult mai mult în educație și în
resurse regenerabile.