În mediul de business
din România am decis să intru în anul 2004, odată cu înființarea Vulpoi &
Toader Management, firmă ce activează în domeniul financiar-contabil. În
prezent, avem circa 120 de angajați, oferind servicii de tip one-stop shop
(contabilitate, HR, servicii juridice, consultanță, hedging valutar, etc.)
clienților români și străini.
Din punctul meu de
vedere, succesul nu ar trebui cuantificat în bani, indicatori financiari sau de
creștere, ci în modul în care se întâmplă lucrurile de zi cu zi. Dacă la sfârșitul
unei zile te găsești nervos, iritat sau nemulțumit, atunci probabil că mai ai
ceva de lucru până ajungi la el. Dacă însă te culci relaxat și încântat, așteptând
cu nerăbdare să înceapă ziua următoare, atunci, probabil că te poți considera
un om de succes.
Și în mediul de
business românesc, la fel ca și în alte țări, provocările pot fi numeroase,
începând de la atitudinea oamenilor, fie că vorbim de angajați sau parteneri,
abordările mai mult sau mai puțin oneroase ale relațiilor interumane și până la
provocările din mediul tehnologic ce impactează din ce în ce mai mult toate
domeniile de activitate.
Atâta timp cât poți
trece cu zâmbetul pe buze peste provocările enumerate mai sus, cred că rămân
numai satisfacții. Cred că ar trebui să ne canalizăm cu toții energiile în
aprecierea micilor satisfacții de zi cu zi, încercând să nu sacrificăm
bucuriile prezentului, fie că este vorba despre un fotbal sau o bere cu colegii
sau prietenii sau despre un contract câștigat, pe niște obiective pe termen
lung mai mult sau mai puțin realizabile. Sau, așa cum se spune în speech-urile
motivaționale, cred că mai important ar trebui să fie drumul
și nu destinația.
Trei cuvinte:
tehnologie, corporații și polarizare.