logo
Toni Pera
Toni Pera
Director General
Isopan Est
“[...] suntem preocupați să punem un accent tot mai mare pe utilizarea de tehnologii și materiale regenerabile [...]”

Cum ați evoluat dumneavoastră și industria în care activați în mediul de business din România?

Din fericire, mentalitatea și cultura poporului italian și a celui român sunt asemănătoare și din acest motiv mi-a fost mai ușor să mă integrez în România. De 10 ani sunt la conducerea companiei Isopan Est, iar faptul că facem parte dintr-un grup puternic ne-a permis să intrăm în contact cu experiența de peste 40 de ani pe care grupul o are în domeniul producției de panouri termo-izolante.

 

Cum ați defini succesul în mediul de business din România?

Să pui pasiune în tot ceea ce faci. Anticiparea necesităților clienților și permanenta preocupare pentru îmbună-tățirea produselor și serviciilor pe care le oferim au stat la baza succesului în afacerea pe care o administrez de 10 ani. Ne-am implicat permanent în dezvoltarea portofoliului de produse și a gamei de servicii pentru clienții noștri. În același timp, am acordat o atenție sporită implementării de tehnologii „eco-friendly” și mai ales am încercat să fim mereu cu un pas înaintea concurenților noștri.

 

Care sunt provocările în mediul de business din România?

Căutarea permanentă de soluții referitoare la sustenabilitatea produselor și serviciilor în timp ce factorii politici dau dovadă de implicare cu mult sub nivelul așteptărilor noastre. Lipsa de predictibilitate de pe scena politică ro-mânească, cu consecințe pentru mediul socio-economic, dar și fluctuațiile de preț ale materiilor prime de pe pie-țele internaționale s-au numărat printre principalele provocări cărora a trebuit să le facem față în ultimii ani. Acestora li s-a adaugat intensificarea mediului concurențial prin apariția de noi jucători, atât pe piața internă, cât și pe cele externe.

 

Dar satisfacțiile?

Principala satisfacție o constituie poziția de top pe care Isopan o ocupă pe segmentul său de profil din România și din piețele emergente. Acest lucru se traduce prin miile de clienți multumiți, dar și printr-un mediu de lucru apreciat de către salariații noștri, care în marea lor majoritate lucrează în firmă încă de la început. Avem convingerea că experiența acumulată în ultimii ani, precum și investițiile de care am beneficiat din partea Gruppo Manni ne vor ajuta să ne consolidăm poziția de lider.

 

Cum vedeți evoluția mediului de business din România în următorii 100 de ani?

Piața devine din ce în ce mai educată și mai atentă la calitatea produselor și serviciilor pe care le oferim. În același timp, suntem preocupați să punem un accent tot mai mare pe utilizarea de tehnologii și materiale regenerabile care, pe de o parte să satisfacă cerințele tot mai exigente ale clienților, iar pe de altă parte să fie conforme cu cele mai noi prevederi legislative referitoare la mediu.